Na wizytę można umówić się osobiście lub telefonicznie:
32 271-84-42 wew. 108
32 278-11-99 wew. 108
Zapraszamy!
Karta praw pacjenta
Pacjent ma prawo do
- Świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej;
- Informacji o swoim stanie zdrowia;
- Zachowania tajemnicy, przez osoby udzielające świadczeń zdrowotnych, informacji związanych z pacjentem, w szczególności z jego stanem zdrowia;
- Wyrażenia zgody albo odmowy na udzielenie świadczeń zdrowotnych;
- Zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych;
- Poszanowania intymności godności, w szczególności w czasie udzielania świadczeń zdrowotnych;
- Dokumentacji medycznej dotyczącej stanu zdrowia oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych;
- Zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza;
- Poszanowania życia prywatnego i rodzinnego;
- Opieki duszpasterskiej;
- Przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie.
Prawa pacjenta oraz zasady funkcjonowania Rzecznika Praw Pacjenta wynikają z ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzecznika Praw Pacjenta.