Na wizytę można umówić się osobiście lub telefonicznie:

32 271-84-42 wew. 108
32 278-11-99 wew. 108
Zapraszamy!

Karta praw pacjenta

Pacjent ma prawo do
  1. Świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej;
  2. Informacji o swoim stanie zdrowia;
  3. Zachowania tajemnicy, przez osoby udzielające świadczeń zdrowotnych, informacji związanych z pacjentem, w szczególności z jego stanem zdrowia;
  4. Wyrażenia zgody albo odmowy na udzielenie świadczeń zdrowotnych;
  5. Zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych;
  6. Poszanowania intymności godności, w szczególności w czasie udzielania świadczeń zdrowotnych;
  7. Dokumentacji medycznej dotyczącej stanu zdrowia oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych;
  8. Zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza;
  9. Poszanowania życia prywatnego i rodzinnego;
  10. Opieki duszpasterskiej;
  11. Przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie.

Prawa pacjenta oraz zasady funkcjonowania Rzecznika Praw Pacjenta wynikają z ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzecznika Praw Pacjenta.

Rozmiar czcionki
Wysoki kontrast
Nasza strona używa plików cookies, a korzystanie z niej oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej